torsdag 24 mars 2011

NEVER SAY NEVER!!

nu har vi kollat på filmen!! asså guud vad den var bra! det e typ den bästa bion i hela världen!! vi typ skrek!! grät ( så att vi blev helt svarta under ögonen från maskaran) och skreeeek! ! ! när den var slut så ville vi inte gå ut ur biosalongen! de som jobbade på bion fick komma och hämta oss!! i var sist kvar i biosallongen. asså.... ni måsta bara se den!! den var så bra så att jag ska gå och se den igen! ! !  jag ger den  1000000000000000000000000000 stjärnor av 10! LOVE IT LOVE IT LOVE HIM LOVE HIM!


en bild från filmen!!! <3 <3


och kommihåg....Never say Never!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Hej tjejer! Jag håller helt med er om att JB är bra! :)
    Eran blogg är så fin så jag har länkat till den från min blogg ^_^

    Never say never!
    /Elin

    SvaraRadera